Bitterf*tta

Ja så känner jag mig just nu !
Vaknade inatt klockan 04.00 av att jag var jätte kiss nödig så då var det ju bara och gå upp, sen sååklart så var det ju nån traktor som är och skottar just den tiden och lever om så kunde verkligen inte somna om..
Låg bara och vred och vände mig hela tiden..
Sen från klockan 7 när oscar for till jobbet så lyckades jag slumra till och somna och mitt alarm skulle ringa klockan 8, Nä då börjar grannen ovanför och riva tapeter 10 i 8 !
Och det låter PRECIS som att han står inne hos oss och gör det bara fast på andra sidan väggen till sovrummet..
Såå less..
Börjar jobba 11 till stängning idag så får väl vila sen när man kommer hem men ändå..
Måste börja göra mig klar nu så man hinner med bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0