Hallå där !

Har funderat om jag ska försöka ta upp bloggen igen och blogga lite.
Ska försöka göra ett försök och se hur de går :)

Har ju hänt så himla mycke på sistone så man själv inte riktigt hinner med haha :)
Till våren, i början på april så kommer vårat lilla hjärta <3
Man kan som inte riktigt fatta att de är nånting inom en som växer och ska bli till en liten bebis :)
Har redan börjat känna sparkar och de är ju helt amazing :)

Har redan också hunnit inhandla maaaaasssaaa saker så de sjunger om de!
Fattar inte riktigt vart alla pengar har kommit ifrån känns de som haha :)

-Ny tv i sovrummet
-Ny säng som vi köpte i helgen
-Barnvagn
-Spjälsäng m. alla tillbehör, madrass, spjälsängskydd osv.
-Skötmadrass
-Ny matta i vardagsrummet
-Små saker till huset

jaa är säkert nå mer men kommer inte på allting nu och allt de där är inom 3 månader ca..

och på onsdag så ska vi ultraljud och se och höra vårat hjärta för första gången <3
ska höra om dom kanske har så man får se på 3D eller 4D, vad de nu heter..
Hade varit fränt :)

Sen jobbar man kanske bara 3 månader till och sen är man ledig hur länge som helst haha :)
beror på om jag får havandeskapspenning men de känns som att man borde få de när man har så tungt arbete som man har..
Men men vi får väl see :)

Nä nu tror jag att jag måste avsluta och börja göra mig klar lite grann innan man ska fara mot jobbet :)
Ha de bra alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0