Måndag Morgon

I helgen har man bara tagit det lugnt..
Var och storhandlade i fredags och sen blev det bara och se tv.

I lördags så blev det samma sak, for ut till storheden en sväng och inhandlade lite hundmat, mamma byxor, en ny ljus slinga till balkongen och sen var vi in och kollade en sväng på nya elgiganten men var ju så jävla mycke folk överallt så blev bara och gå igenom och sen ut..
Senare på kvällen så blev det och rensa i garderoben och min byrå så man får plats med lill*n's kläder :)

Sen igår så städade vi och plockade ihop här hemma, dammsög och skurade..
efter det så for vi förbi mamma och pappa och brände en skiva och sen for vi ut till byn och var där till 7 på kvällen ungefär..

I veckan blir det bara jobb och jobb.. Måste förbi försäkringskassan på torsdag och hämta föräldrapenningspapper så man får dom ockås inskickade.
Måste fixa klart havandeskaps papprena också, ska göra det idag när jag kommer hem så man kan skicka in dom..
Börjar bli lite bråttom med dom känns det som..

Vägde mig igår förresten, har gått upp 3.6 kg.. Undra om det är lite? :/
Tycker ändå jag äter mängder med mat fast om man tänker så, barnmorskan sa att man ska helst bara gå upp 12-13 kg för då är det lättare och få bort vikten sen så dom tre månaderna som är kvar så om jag går upp ca 4 kg varje månad så blir det ju 12 kg..
Hm får höra med henne den 13:e när vi ska dit för tror vi skulle väga oss då..
Yesyes.. Nä måste börja sminka mig och göra mig klar så man slipper stressa iväg sen..
hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0