Monday Morning

I Lördags så var vi ju och spelade bowling med Tomas och Lisa.
Oscar vann med några få poäng mot tomas tror jag det var?
Jag kom sist haha gick verkligen inte bra för mig men men var roligt och spela :)

Igår så for vi ut till byn, och lämnade Harriet.
Gick en liten promenad med hundarna och sen såg lite tv och åt gott :)
Sen blev det en ganska tidig kväll för Jersey Shore började typ halv 12 eller nå sånt när det egentligen skulle börja vid 22.00..

Idag börjar man klockan 11.00 och jobbar till 15.00, ett skönt och kort pass :)
Ska ringa till barnmorskan vid 10 och boka in en tid i veckan om hon har..

Sen på onsdag ska jag och mamma sätta oss och skriva till havandeskaps papprena..
Snacka om att man måste vara detaljerad om allt man gör, hur mycke varje lyft väger, hur många ggr man gör det lyftet osv osv..
Men men det måste ju göras så om man ska få sig lite pengar innan det är dags :)

Och hittade min mossa igår som jag har sökt haha :D
Så nu ska det bli jul fint här hemma när man har tid med det :)

Nu ska jag ta och äta nånting och göra mig klar, ska fixa ihop magbilderna idag så då kommer det upp sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0