Onsdag :)

Ledig idag, sköönt ! :)
Men är ju inte så värst bra väder ute :/

Har hunnit diska undan, fixat mitt lilla ljusfat som jag har haft idéer på :D
Blev nöjd, som jag hade tänkt !

Ska nog hinna dammsuga av här också.. Sitter och sminkar mig just nu och ser på gamla top model program som är på tv:n nu..
Ska vid 2 och handla med mamsen på maxi sen senare ska vi ut till byn och hämta in volvon så får vi se imorgon om den gick igenom besiktningen eller inte..
Hade varit skönt så vi får lämna tillbaka deras bil som vi har haft nu ett bra tag..

Har märkt att jag har börjat "Boa" om man säger så haha :D
Har jätte mycke jul känslor och få pynta och stor städa och fixa iordning och sådär haha !
Men det kommer säkert och gå i vågor :D

Har försökt hitta nå fina barnkläder på internet men hittar som inget speciellt..
Nån som har nå bra tips på sidor?
Skriv gärna !

Jaa så är det, nu ska jag ta och ringa en signal till mamma och sen sminka klart mig..
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0