Sunday, Bloody sunday

Igår så jobbade man.. Började 7.30 till 17.05..
Var liiite trött när man kom hem, har typ inte jobbat lördag på 2 månader ungefär så var lite tungt..
Men blev sovmorgon idag och kan säga att det var såå skönt ! :)

Sen idag så har vi städat och tvättat lite i morse och lagt ut ny mattan å sådär..
Efter det när vi var klara så for vi förbi Barnens hus och hämtade ut en sån där start box, var väl inte så mycke men lite små grejer ändå :)
När vi vara klara där så for vi ut till byn och åt palt och tog det lugnt.. For därifrån vid halv 8..

Imorgon så är man ledig, skönt !
Ska minsann sova ut och sen blir det en sväng på stan med mamsen, ska in på tiimari och köpa svart papper eller A4 papper så kan jag fixa min ram till ultraljuds bilderna :)

Yesbox så är det.. Nä nu ska jag bege mig härifrån och se lite tv..
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0