Torsdag

Idag har man jobbat från 08.00 till 15.00..
Har gått bra, varit som lugnt men ändå folk såna dagar gillar vi :)

Har haft ont/ömt idag med där nere där hon körde med ulta grejen..
Så nyss blev de och kolla forum om nån mer har varit med om det och de var många som skrev att dom hade fått så och att de är för att man är så öm just nu där nere när de växer och har sig så skulle då inte vara någon fara :)
Är de inte över till helgen då lär jag ringa men just nu känner jag lugnet :)

Imorgon så börjar man 06.00, fick veta att vi skulle fotografer oss klockan 08.00 haha så då måste man göra sig lite fin på morgonen då med andra ord för bilden kommer och komma upp på tv apparterna som är inne på kvantum som reklam *help* haha :)
Bilden måste bli bra annars är de ju hemskt att mer än halva lule ska se den.. jaa ojoj..

I helgen så blev vi katt vakt åt lilla harriet :)
Och sen tror jag vi skulle hitta på nånting med lisa och tomas, får se vad de blir :)

Sitter och inväntar att oscar ska sluta, han skulle jobba över en timma och sen ska vi ut till byn och hämta harriet och vara sociala :)

Nu ska jag packa ihop de vi skulle ha med och sen se på tv lite :)
Tjohejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0