2 april

Ligger och funderar ut en tatuering som jag vill göra..
Har velat göra en jätte länge men har som inte kommit fram till vad jag vill ha eller vart jag vill ha den.
Nu vet jag att jag att jag vill skriva viktor och hans födelsedatum men då vet jag inte riktigt var jag vill ha den eller vilken text det ska vara osv..
Får spana runt på nätet så kanske man hittar något bra :)

Yesbox, idag var Tomas och Lisa förbi en sväng och hälsade på..
Dom hade med sig en lite present åt viktor, en snuttefilt med en tiger på :)
Jätte söt är den ! :) har tänkt köpa en sån men då behöver man inte göra det hehe så himla snällt :)
Ska ta någon bild här nån dag på presenterna han har fått, jätte fina saker !

Sen kom mamma förbi en sväng efter hon hade slutat jobba och såklart hade mormor med sig presenter åt viktor :)
2 bodysar, 2 byxor och en mössa dock var dom i strl 62 men är ju kanon och ha större strl så man har när han har växt..
Så är det, Nä ska kolla vidare på familjen är värre nu 
Tjohejs ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0