Friday !

Så irriterande höll på skriva ett inlägg igår så när jag nästan var klar så blev det nå konstigt så försvann allt så då blev jag less och stängde ner haha :)
Har fått "klagomål" av en viss person att jag bloggar för lite haha ;D
Nä skämt å sido men har blivit lite uppdatering för en liten en tar upp sin tid :)

Igår så kom mamma hit så knatade vi in till stan och sen tog vi bussen ut till barnens hus, köpte ett sånt där gips/lera set så man kan göra ett fot och hand avtryck på viktor :)
Sen köpte mamma åt oss hjulskydd till vagnen så man kan rulla ut vagnen på balkongen när han ligger och sover så slipper hela läggan bli sandig när det har varit blött ute och sådär, tack tack var så snällt !

Sen gick vi förbi jobbet och hälsade på medans vi ändå var där ute och vandrade :)
Och efter det så tog vi bussen hemåt.. Första gången man åkte buss med vagnen men det gick bara bra !

Idag då.. Jaa har ingen aning om vad man ska hitta på..
Har inte bestämt mig om jag ska bege mig ut på en promenad eller om man ska baka lite..
Hm jaa får se vad man beslutar sig för :)

Och idag så blir lill hjärtat 1 månad :)
Vad fort tiden gåår !
Går som inte och förstå att för en månad sen så kom han till världen och man var där och vandrade på BB och hade värkar..
Ja herregud men det är så roligt, man ser dag för dag som går hur mycket han utvecklas och börjar hänga med och se sig runt osv :)
Just love it ! :)

På Tisdag så är det BVC igen som gäller och kolla hur det går för han om han växer och frodas :)
Sen till helgen blir det upp till kåbdalis.. Vi har inte bestämt oss ännu om vi bara ska vara där över dagen eller om vi ska sova där också det får vi se under veckan som kommer..

Nä nu får det räcka för idag.. Ska ta och sminka till mig lite medans viktor sover :)
Ha en bra helg !
Ciao 

Kommentarer
Postat av: Jessika

:D

Duktig tjej :) Tänkte säga att vi hade avslutning för pernilla idag när jag ringde. Vet inte om de sa det till dig igår :) Förlåt för den tidiga tiden :/

2011-04-15 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0