Sunday

I helgen har man bara tagit det lugnt i vanlig ordning..
Igår så gick vi på en promenad in till stan och tillbaka, blåste ju nå jävulskt så man fick massa sand och grus i ögonen haha :)
Sen vid halv 5 så var vi bjudna på middag hos mamma och pappa, så då åt vi gott och bara njöt..
Viktor kissade ner mig 2 gånger också + deras soffa fick kiss på sig haha :)
Jupp jupp, har fått sova jätte bra nu dom senaste nätterna..
I fredags så sov han 5 timmar och vaknade, åt och somnade om igen.
I natt så har han sovit 3 timmar, sen 3 timmar igen och sen sov han 4 timmar så man ska inte klaga :)
Och! jag har hittat ett knep så man kan lyfta över honom till sin säng utan att han vaknar, medans han ligger och äter så har jag virat in honom i sitt täcke så det är varmt och skönt och då har det gått hur lätt som helst och bara flytta över honom :)
Har varit så skönt och kunna ligga hur man vill och sova utan och vakna flera gånger för och se hur han ligger å så..

Yes yes, vi har ju bokat in tatueringstider också jag och oscar så nu ska det bli av för första gången :)
Kom på idag att jag måste pressa lite solarium innan så man åtminstone har lite färg på kroppen innan när man inte riktigt kan sola sen..
Är så jäääkla blek så det är inte sant ! Tror aldrig jag har varit så vit som jag är nu haha :D
Nä ska ta och klä på mig och lite sånt nu medans viktor ligger och sover så sött här bredvid :)
Ha det !

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 00:12:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0