Sådär..

Då har man varit och storhandlat med allt annat folk som tänkte samma sak som oss ;p

Köpte en palsternacka/potatis åt viktor och det var nam nam :)
De är ju jätte bra de.. Sen köpte ja även en blåbär/hallon/nån till sak i å ha i gröten hans..
Kan ju vara bra för han å få lite vitaminer å sånt från bären så :)

En annan sak som jag blev glad över idag !
Jag brukar aldrig prata om min vikt förutom till typ oscar å mamma, ja syrran också då kanske men när jag ställde mig på vågen så stod den på 68.4.. Har aldrig vägt så lite nånsin så blev riktigt glad :)
eller okej när man var yngre så har man ju såklart vägt mindre än de där men ja ni fattar ;p
Så jag har gått ner förutom dom där 12 kilona jag gick upp när jag väntade viktor 4.5 kg extra :)
Å de sjuka är att jag har inte gjort typ nå, varken ätit "bättre" eller gått på nån diet.. har bara varit ute på nån promenad emellan åt å varit på gymmet 3 gånger ja de är väl typ allt men är väl viktor som har tagit allt från en :)

Haha ja så nu vet ni de !
ska se om man kan gå ner några kilon extra.. hade behövt typ kring benen/rumpan/höfterna..
Jao jao så är de med de :)
Å det verkar som att mitt tandkött har blivit bättre.. nu har det inte varat nå sen före lunch så det är kanoners ! :)

Viktor ligger här brevid på golvet och snurrar runt och tjollrar å har sig :)
Han har börjat med en rolig grej, han tar höger handen å som "kliar" sig i bakhuvudet haha :D
Har ingen aning varför han gör så.. de kanske kliar? ja va vet jag :)

Jaa så är de med de.. nä ska ta och busa lite med min son å sen se True talent som börjar strax, har varit några gånger man har fått tårar i ögonen när man ser deras nära och kära som börjar gråta när dom sjunger :)

Natti natti !
over and out ..

Kommentarer
Postat av: Nina A

Grattis till vikten!!

Min granne sa att man går ner när man SLUTAR amma oxå... jag trodde det bara var under själva ammningen... men vem vet du kanske går ner några kilo till...



Jag vill oxå köpa palsternacka och potatis... jävla diaree jävel som aldrig vill gå över..

2011-08-26 @ 06:22:44
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therése

Tackar ! :) Å idag så stod den till och med på 67.8 haha ;D

Oj de visste jag inte heller.. trodde som dig att de bara var under själva ammningen man gick ner i vikt :)



Ojdå har det inte gått över ännu för lill killen? han har ju haft de ett tag nu.. vad säger barnmorskan om de då? vanligt? :/



potatisen å p-nackan var då en hit :) tillsatte bara en tsk flytande smör i å de smakar typ som köttsoppa haha! :) hade nästan kunnat äta upp det själv :D

2011-08-26 @ 09:53:42
URL: http://theresitaa.blogg.se/
Postat av: Nina A

Bm sa att så länge han är pigg så tyckte hon inte att det var nån fara. Å då hade det gått 1v.



Men har det inte gått över till på mån. Då ringer jag!

2011-08-26 @ 15:24:03
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0