Tjobidoo

Vilken blåst det har varit inatt !
Har känts som att taket skulle blåsa av..
Nåja, viktor har sovit skiit dåligt inatt.. Har varit vaken sen.. Ja 2 inatt ungefär..
Gav han inge ipren igårkväll för tänkte de att han hade ju fått de 3 dar i rak så då kan det vara bra och va utan..
Nä då bara grina han och grina, Tog över han i våran säng (tänkte han skulle somna mellan oss) Nej inte det..

Gick upp och tog liten ipren åt han, och då när den hade börjat verka då somnade han till klockan 6 då bad jag oscar göra välling och lyfte då över han i sin säng..
Jo då låg han där och snuttade i sig den sakta men säkert och jag måste ha lyckats somna om?
För vaknade halv 8 och hörde att det var slut i flaskan så tog bort den och stoppade dit tutten istället för det brukar funka så somnar han om men nejnej.. Då var det bara och kliva upp suck..

Yesyes, just ja såg att nina undrade hur halsbandet såg ut så tänkte visa de :)



Så ser de ut :) Och sen tänkte jag köpa nån utav dom här ringarna.. är mest sugen på jaguaren eller så blir det båda ;D

       


Till helgen/nyår så sticker vi upp till kåbban och är där över helgen och ska bara mysa på..
Ska bli skönt.. Såg på vädert igår att det till och med skulle bli kring 11- (WOW)
Fast det kan ju snabbt ändras..
Nä om man skulle gå ut och kolla i brevlådan om det har kommit nå..
Hejs svejs !


Kommentarer
Postat av: nina a

Fint halsband!!

2011-12-27 @ 15:21:46
Postat av: Marie

Samma halsband som jag har :) Ringarna är fina men färgen försvinner snabbt samma sak med armbanden så inte värt pengarna =/ tycker jag iaf

2011-12-27 @ 17:46:40
Postat av: Therése

Nina: Joo det är riktigt snyggt :)



Marie: Jaså? Fan va skit.. :/ nu blev man ju inte så sugen på dom.. hm..

2011-12-28 @ 11:16:49
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0