Friday = Cash !

Yes idag fick man "dubbla" löner kan man säga..
Fick min vanliga lön från jobbet som jag hade jobbat i januari och sen då havandeskapspenning, eller gravidpenning som det heter nu mera så det kändes skönt i kassan !
Ska lägga undan ganska mycket så man har en liten buffert om det skulle vara någonting..

Har varit ÖVERALLT med mamma idag känns det som..
Först for vi till maxi och storhandlade en massa, sen for vi förbi jobbet och åt och hälsade på å sådär.
Efter det kom vi på att vi springer in på dollarstore en sväng för kom på att dom hade fått in gardinkappor som var rätt fina som jag tänkte till köket för kan inte ha panel gardiner där för fönstret är så smalt så hitta 2 st :)
Sen kom jag på att ja men när vi ändå lika var vid barnens hus så snippar vi in där och kikat då hittade jag en speldosa till spjälsängen och sen en spelfigur till barnvagnen :D

Så lite saker har man hittat :)
Nu kom älsklingen hem så ska sätta igång nån mat :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0