Friiday

Inte sovit nå bra inatt.. älskling har drömt och pratat som satan och då när jag har vaknat så har det blivit en massa toalett besök suck..
Fick veta att han hade drömt att jag skulle döpa våran unge på balkongen och att det var kallt ute så den hade fryst så hade han kommit och fråga om jag visste om den levde men då hade jag bara sagt "jag vet inte" så hade han tagit in den och då hade den överlevt men den hade fått hjärnskador, vilken dröm alltså !
Och sen var det nånting med att benzo hade varit en ko haha :D

ja så kan det vara..
Precis sett klart vakna med the voice så sitter och äter hårdmacka och dricker juice..
Ska hoppa in i duschen snart och sen börja sminka mig lite smått..
Mamma ringde igår och frågade om vi skulle luncha på Baan Thai eller hur det nu stavas och why not :)
Måste ändå på apoteket och köpa nya järntabletter, Dom tog slut igår märkte jag så..

Sen har jag ingen aning vad man ska hitta på i helgen.. Kanske se melodifestivalen imorgon som är här i lule, kan ju vara lite roligt :)
Nä detta får räcka för idag, orkar inte skriva nå mer nu ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

yeeey! thess har börjat blogga ofta:D hör gärna av dig om du har nå tid för att ses nu framöver:)

2011-02-04 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0