Lördag

Jaa vilken dag !
Natten började med skit.. Mitt högra ben ömmade och värkte SÅÅ mycket att jag inte kunde slappna av och somna, så halv 1 gick jag upp och tog en tablett (jaa vi släckte lampan 23.00 en fredag kväll) haha vi har blivit gamla ;D
Satt framför datan ett tag i köket tills tabletten började verka sen så släckte jag ner och kröp tillbaka till sängen och då somnade man..
Halv 6 så vaknade man IGEN och mellan halv 1 och halv 6 så var man väl upp på toa 3-4 ggr.. wiie !
Nåja denna gång så var man jätte täppt i näsan att man inte kunde andas så då var det bara upp och ta nässpray och försöka vänta tills det skulle släppa gud så less jag var..
Vid 6 tiden när jag var påväg tillbaka till sängen så fick jag som en smärta ner till, tänkte först ringa direkt till förlossningen men beslöt mig för och lägga mig och vila en sväng och skulle det inte gå över så får man ju då ringa..
För det hade inte gått någon slempropp, inget vatten och ungen levde om som satan så kände mig som ändå lugn..
Men det gick över iaf rätt snabbt och lyckades somna och sov till ca halv 9 sen fick det vara bra..

När vi steg upp så såg vi att det var 0 gradigt ute så då for oscar och tränade en sväng och sen knatade vi in till stan  och gick på sportbutiken, hämtade ut ett paket och så gick vi och köpte 2 bodysar och 3 par sockar :)
Sen blev det hemåt..

Kvällen spenderades hos tomas och lisa en sväng, sen for vi vidare till jönsson på inflyttningsfest i byn..
Var trevligt och träffa folk och inte bara sitta hemma :)

Dom lämnade av mig för ca 1 timma sen för dom skulle ut på alltstars och jag hever mig då inte ut på någon krog höggravid inte haha :D
Tog tomas och birges nummer utifall att det skulle hända nånting och oscar inte hör när man ringer..
Så det känns lite säkert det.. Hade yttligare en liten smärta nu på kvällen men då misstänkte jag nästan var det var..
Gaser + behövde på toaletten.. Inte så intressant och veta kanske men när man är gravid och + äter järntabletter så kan det gå ca 2-3 dar innan du kan göra nummer 2 för att man blir så trög i magen..
Så det var en lättnad haha :D

Så less på en annan sak också.. Håller på bli förkyld !
Har varken tid eller ork till det.. Oscar har ju varit sjuk så nu har han väl smittat av det på mig istället suck !
+ det är så jobbigt för har haft graviditets nästäppa ett bra tag och då är man ju svullen i bihålerna och slemhinnorna så det + massa snor.. JIPPIE ! not :(
Och helst ska man ju inte använda vanligt nässpray när man har graviditets nästäppa för man kan förstöra slemhinnorna osv osv men nu måst man ju använda det för annars går det ju inte och andas..
Jaa det är ett projekt allt och vara gravid haha :D
Men snart så är det över förhoppningsvis :)
Går in i v.36 imorgon.. Alltså in i 9 månaden, den sista, slut tampen så snart ska det väl vara dags :)

Detta blev ett långt inlägg men men :)
Ska ta och borsta tänderna nu och sen krypa ner i sängen och sova tror jag.. Hade varit skönt :)
Natti natti !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du inte blev alltför less på alla våra frågor hos Jönsson.. ;) Kände att de blev lite som fråga Olle, fast annat ämne! Haha ;D

2011-02-28 @ 21:38:55
URL: http://lcholm.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha nej nej inte det lisa :)

Bara roligt och få svara på era funderingar och umgås haha :D

2011-03-01 @ 08:50:51
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0