Onsdag

Hoja.. ingen bra natt igen.. Hade världens obehagligaste dröm någonsin!
Drömde att jag var död.
Och det sjuka var att jag såg att jag var död, som att jag svävade på sidan om och såg allt, när alla mina nära var ledsna och grät och när dom skulle begrava mig såg jag mig själv ligga i en kista fast det var inget lock på den så skulle dom sänka ner mig i jorden och börja skotta i jord med då räckte inte jorden till..
Var så förtvivlad när jag vaknade för det var som att man inte visste om det var sant eller inte och sen kom tårarna..
Ja huvva.. Tog många timmar innan jag väl kunde slappna av och somna om..

Var tvungen och skriva av mig det där så man slipper tänka på det..
Ska gå och duscha nu och sen lägga mig i sängen med älsklingen och bara vara och se film..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0