Onsdag

Woho jag har en läsare, lilla nina haha :D
Jag vet att jag kan vara lite dålig på och uppdatera men det kommer då och då :D

Har inte varit en rolig natt inatt.. 
Somnade med vääääärldens huvudvärk från helvete..
Tog en tablett och masserade men det släppte inte alls.. 
Men lyckades somna iaf men då vaknar man ju såklart och måste upp på toaletten i vanlig ordning så tänkte jag "yes det är borta" meen inte det..
Hade fortfarande ont och varje gång jag vände på mig i sängen så gjorde det ont..
Var tvungen och ta en till tablett på morgonen vid 6 tiden så blev det och vila ett tag innan man skulle upp..
Hade FUTB idag så det kändes inte så roligt och ta sig dit men det gick som över efter den andra tabletten..

Jo så kan det vara.. Fick veta en massa om amningen idag på Futb, se en film såna saker..
Pratade lite om tiden efteråt och sådär också..

Yesyes tvättade upp alla barnkläder igår, har ju tvättat dom redan en gång men då tror jag att jag hade sköljmedel i (en vana) och det ska man ju tydligen inte ha när man tvättar småbarnskläder så tvättade om dom utan sköljmedel utifall att..

Vad ska man göra idag då.. Hm ja får se vad dagen bjuder på..
Tjohejs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0