Tisdag

I helgen så blev det bara lugnt, var och åt hos mamma och pappa på lördag och såg melodifestivalen å sådär..
Söndag så for vi ut till byn så hundarna fick busa av sig, eller rättare sagt så benzo fick busa av sig och bli trött :)

Igår blev det fortsättning med städningen..
Dammtorkade alla fönsterbrädor, vattnade blommorna, plockade ihop på hyllor och skåp och torkade av såklart, rengjorde badrummet och fixade lite saker till babysakerna å sådär..

Idag blir det nog och dammsuga + skura av här och sen bara ta det lugnt..
Ska på Julia's frisyrvisning kl: 19.00 har jag för mig det var så ska bli skoj och se :)
Yesyes så är det..
Och imorgon så är det sista föräldrautbildning's träffen och sen så var det slut på det.
Känns lite konstigt på nå sätt för man har fått så mycke information på dom där 3 träffarna som man inte har vetat riktigt om hur det har varit å sådär..
Men men nu borde man vara ganska förberedd inför allt som ska komma :)
Nä ska ta och heva mig upp nu från sängen och klä på mig.
Ha deeet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0