Torsdag

Idag har man bara tagit det lugnt hemma..
Termometern har inte direkt varit nå lockande när man ser att den står på 18- på morgonen och sen har den gått upp och ner hela dagen..
Nä då stannar Therése inne i värmen istället.

Har badat dogge iaf, han behövde det så why not, men det var dock inte skönt för min rygg kände jag..
När han var schamponerad så höll jag knappt på och kunna ställa mig rakt upp för det gjorde ont..
Har börjat fundera på om jag har fått foglossningar för har ont i höfterna som en molande värk och på nätterna så sover jag ju då på sidan så efter ett tag så vaknar jag av att det värker i den höften jag ligger på..
Googlade på foglossningar och då stod det:

"Du kan också få ryggsmärtor, smärtor i bakre delen av bäckenet eller höftsmärtor.
Den är ofta mycket värre på natten och kan göra att du sover dåligt"

Det låter ju som att det hade kunnat vara det.. är som helt slut i höfterna känns det som och jag sover väldigt dåligt på nätterna.
Ska till Barnmorskan på måndag så ska fråga henne då om hon tror att det kan vara det..

Så är det.. Nä ska ta och klappa ihop datan nu och duka för oscar är väl hemma vilken minut som helst..
Pusstjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0