Torsdag

Har hunnit med mycket idag fast det inte låter nå mycke men såna saker som tar tid..
Svintat och rengjort ugnen *äntligen* har sett hur den har sett ut skit länge och stört mig på de men nu är den hyffsat så ren så :)
Sen rengjort micron + under till, var ganska skitigt under den, är inte torkat nå där under sen vi flyttade hit tror jag..
Efter det diskat det roliga och sen hunnit baka ljusa mockarutor eller kärleksmums som en del säger :)
Lite saker men finns mycket kvar och städa, vardagsrummet, sovrummet, badrummet och sen plocka ihop i förrådet här inne så man bara kan skjuta in barnvagnen när man har varit ute och sådär..

yesyes, nu ska jag ta och vara social med min karl som är hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0