13 dagar kvar

Igår så for vi ut till byn vid 2 tiden, så började vi skotta snö, oscar tycker att jag ska hålla igång så det kanske sätter igång så då skottade vi hela gården och sen gick vi på en promenad..
Dom har en liten sväng som vi brukar gå med hundarna men i min takt som man går nu så blev det en lång promenad haha :)
Kände mig som duktigt som orkade + fick lite mer sömn inatt när man hållt igång..

Yes, å idag ska vi till BM, sista eller näst sista besöket :)
Först blir det nog och kolla hur mycket man har gått upp, sen kolla blodvärdet och sockret..
Efter det blodtrycket och sen ska hon nog känna hur den lilla ligger..
Ser inte fram emot det om hon ska känna efter huvudet igen..
Brukar inte vara så himla skönt när man är så öm där neråt så tar hon tag i huvudet och känner *ajaj*
Men men och sen blir det och lyssna på dom söta hjärtljuden :)
Sen blir det och göra en sammanfattning på hela alltet så vi har till förlossningen..
Har sett att 2 par från våran föräldrautbildning har fått sina små knoddar, ev den 3:dje men vet inte riktigt om det är dom..
Känns som overkligt att snart är det våran tur men den får meer än gärna börja titta ut snart..
Kommer och jubla den dan det sätter igång fast man kommer och ha ont men ska bli så himla skönt !
Den har börjat trycka axeln på vänster sida på höften och det är ingen skön känsla kan jag säga..

Juppjupp, sen senare idag ska vi till byn och fira svärfar som fyller år :)
Skulle idag och ta bort stygnen på benzo men då blev det ombokat till imorgon istället och det kunde bara inte bli bättre för klockan 14.00 ska vi vara hos BM och han hade fått tid 14.30 och ta bort stygnen så då hade oscar varit tvungen och fara iväg som mitt i allt så det var som skönt kan han va med på hela mötet + då kan jag följa med och hjälpa hålla i han imorgon och sådär för han blir så himla uppspelt när man kommer till veterinären..

detta får räcka för idag ..
Tjoflöjt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0