15 dagar

Kom nyss in från en liten prommis med älsklingen och hunden..
Alltså jag har ju bara gått upp 10-12 kg och känner mig som en jäkla flodhäst när man är ute och går, andfådd å bara och gå en liten sväng..
Kan bara tänka mig dom som går upp mot 20-30kg hur tungt det ska vara så ska väl inte klaga egentligen men ändå !

Så kan det vara.. Sen mitt försök som jag trodde skulle funka att sluta dricka saker senast 20.30..
Visst det funkade en gång men sen var det kört..
Måste kissa ungefär 5-6 gånger nu..
Igår natt så var jag uppe varje timme på toaletten för att det kändes som att jag höll på kissa ner mig..
Var så himla less.. och det gjorde ju inte saken bättre att jag höll igång hela dagen med och tvätta 2 maskiner, bädda rent i sängen, slängde ut täckena och kuddar ut på balkongen, dammsög, diskade, lagade mat och bytte duschdraperi..
Ja tror det var allt så var helt slutkörd där mot kvällen..

Inatt fick man sova lite bättre iaf så nu är man inte allt för trött..
Idag blir det och äta hos mamsen och papsen, dom ringde och frågade om vi ville komma och äta så why not..
Sen får vi se vad det blir.. Blir väl och se melodifestivalen finalen..

Yesyes, nu ska jag kika vidare på internet så detta får räcka för idag :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Märta

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:19:22
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0