16/3

Idag 15.45 när man låg i sängen och såg på OC så kände jag mitt i allt hur det som bara blev ett tryck så då blev det och rusa direkt till toaletten och då forsade det vatten efter benet och ner i toalett stolen så då förstod man att vattnet hade gått..
Rusade sen in i sovrummet och hämtade telefonen och ringde direkt till oscar och berättade..
Efter jag hade ringt han så blev jag lite i chocktillstånd började skaka jätte mycket haha men så kan det bli :)

Svärmor och svärfar kom förbi senare med mat och hämtade benzo så man inte behöver ringa dom mitt i natten om det skulle vara så för att hämta han..

Vid 6 for vi in till sunderbyn och fick lägga oss i en CTG kurva.. Tog ju 50 år kändes det som, men allt såg då bra ut och har förvärkar lite då och då när det trycker på så vi fick fara hem så nu ska vi bara ta det lugnt och sova/vila så man får lite sömn..

Om det inte har kommit igång inatt/morgon så ska vi in igen och ta en CTG kurva så får vi se hur läget är då..
Nu ska jag ta och dricka lite nyponsoppa och sen krypa ner framför tv:n..
Uppdaterar imorgon om vi inte är inne och föder :)
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0