Godmorgon ¤

Har börjat skriva upp tiderna jag är uppe på toa så vet man hur mycket sömn man får sammanlagt..
Första gångerna man är uppe så har det blivit att man har drygt sovit 1 timma men sen senare under natten så har man lyckats sova hela 2 timmar innan man måste upp *jippie*

I natt måste jag ha kännt min första förvärk tror jag då iaf..
Frågade BM igår hur man vet skillnaden och då sa hon de att sammandragningar är ungefär bara som mensvärk, Förvärkar är också som mensvärk men det håller i, i ungefär 1 minut och sen släpper det och Förlossnings värkarna känner man som ett tryck uppifrån magen samtidigt nerifrån så det är ju som bra och veta..

Yesbox, ska börja göra mig lite små klar allt eftersom, ska ju följa med till veterinären där 10.30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0