.

Hallå hallå där !

Såhär har våran dag sett ut hittills



Jag har krattat gården medans viktor har tittat på i vagnen och benzo har varit ute i löplinan :)
Syrran är väl påväg hit snart så ska jag färga och noppa hennes bryn och fixa mina egna också, eller ja färga iaf har ju så lite bryn..
Yees och sen ikväll ska vi då till läggan och städa suck..
Kom på att jag skulle ju fortfarande lägga ut en bild på skorna men har man kommit ihåg de? Nä och nu när jag hade tagit ut minnet ur kameran och fört över bilderna så kom jag på att just fan.. men men..

Haha pappa tyckte vi skulle stoppa upp den här skylten på altan dörren för inbrotts tjuvarna men vem skulle bli rädd av och se denna fjant haha :D



Skulle vara intressant och se vad han skulle göra om det kom in någon okänd person mitt i natten..
Jaa man vet aldrig..
Nä nu är det gröt dags för lilleman som har gråt kalas
Åter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0