.

Just ja.. kom på att vi var ju på BVC i torsdags också innan vi for och rantade runt och nu väger viktor
10.375 g och är 70 cm lång :)
Så på 1 månad så har han gått upp 400g och växt 1 cm :)

Jaao, hela dagen sen vi kom in från krattningen så har inget varit bra för herrn..
Så fort man har stoppat han på golvet så har han bara börjat gråta, satt han i sin matstol- gråta, sitta själv i soffan gormat/gråtit..
Men nu har det kommit ett lass med skit och han har fått mat så kan ju hoppas att det blir bra snart, fast snart tar ju mormor över en sväng medans vi far till läggan så då kan han passa på och vara jobbig haha :D

Så kan det vara.. Nu tycker jag att det kan ta och börja snöa lite grann så det blir ljusare ute..
Är så jäkla mörkt nu på kvällarna, tycker det är lite obehaglig nu när det är dessa inbrott och när man kollar ut på gården så ser man knappt nå så känns som att nån står där och glor på en..
Fast värst är det ju när man ska upp där kring 04.00-05.00 och göra välling..
Alltså jag vågar inte kolla ut genom fönstrena (dom är rakt fram när man kommer in till köket) för tänk om det hade stått nån där och kollat in.. Jag hade ju jävlar i mig skitit på mig haha :D -ryser-

Nä, man borde kanske införskaffa ett basebollträ eller pepparspray eller nå sånt så man är beredd haha :D

Ska ta och surra med oscar nu innan vi ska dra iväg..
Hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Nina A

hade han gått upp nåt sen sist? det hade ju inte O :-(

2011-11-02 @ 12:50:05
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Nina A

glöm vad jag skrev.. jag ser ju att han gått upp hehe

2011-11-02 @ 12:51:23
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therése

haha :D ja usch dom växer för snabbt.. Som pappa sa igår "han ser mindre ut i ansiktet" sa de, mm som en liten pojke numera, inte som en liten bebis :/

2011-11-02 @ 13:57:01
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0