.

God Morgon !

I går innan vi for till läggan så var jag jätte kissnödig men väntade med och gå tills vi kom dit men ångrar att jag inte gick hemma för en "kär" vän kom på återbesök efter att ha varit borta i 1 år och 5 månader haha :)

Man kan ju säga att man inte direkt har saknat och ha den röda veckan men men..

Nu sover viktor en sväng sen blir det lunch för han och sen ska vi knata till coop en sväng och handla lite mjölk och fil..
Sen ikväll blir det till läggan igen..
Nä ska ta och kleta på ett ansikte nu så man ser ut som en människa igen ;p

Kommentarer
Postat av: Nina A

mmm visst är det kul? Man hade som glömt bort att den ens existerade... min är helt svajig ännu och kommer titt som tätt... + att min pms tycker jag har blitt värre... sur och lessen haha

2011-11-02 @ 12:27:51
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therése

Haha nä var som skönt när man inte alls hade den :D jaa vi får se hur min blir och den är lika men pms, mmh ! har märkt att jag har tänt till skit snabbt på massa små saker och sen när mensen kom så förstod man ju vad det var haha :D

2011-11-02 @ 13:55:29
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0