Söndag - Farsdag :)

I går så var första jobb dagen, gick jätte bra, var lite förrvirrad bara där ett tag vart allt var men kom tillbaka ganska snabbt..
Sen att jag kom ihåg hur man räknade kassan var ju ett under haha :D

Sen blev det ut till byn och äta Fondue, var verkligen längsen man åt det och gott var det :)
Det tråkiga var bara att jag kände redan när vi kom dit att jag hade som konstigt ont i magen, på höger sida som ovanför höften.. 
Kändes som bara lite grann då och då men sen efter det att vi hade ätit så började det kännas mer så vilade på sängen ett tag men då fick jag frossa, började må illa, typ halsbränna, och allt det där kom som i vågor eftersom så kröp ner under täcket men det hjälpte inte så då fick jag ta mitt täcke + oscar's och oscar kom med en panodil så tillslut somnade jag och då har det varit bra idag, varit lite små öm bara..

Vette sjutton vad det kan vara, och det behöver ju inte vara nånting heller men läste lite grann om njursten och det stämde in lite grann och sen när jag läste om blindtarmsinflammation så stämde de in också men får väl se, blir det värre så måste man ju uppsöka något läkare..

Sen idag så har vi varit allstar och ätit med svärföräldrarna, oscar's syster + kille m. familj..
Var riktigt god mat och jävligt mätt blev man :)

Nä ska ta och vara social nu med mina killar resten utav kvällen och på tisdag är det besiktning på lägenheten så håll tummarna att den går igenom ! :D
Tjofräs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0