Söndag

Då var helgen förbi då..
I fredags blev det jäkligt lugnt.. Blev inte många knop gjorda, for och handlade lite med mamma på dagen men sen så blev det bara mys hemma..
Och igår så fick mamma ha hand om viktor så for jag, oscar och svärföräldrarna till läggan och städade och plockade undan.
Så jäkla skönt nu är köket, sovrummet, toaletten och vardagsrummet klart så till veckan ska vi fara och ta det sista, alltså hallen och förrådet inne i lägenheten sen så är städningen helt klart, bara och ringa besiktningen så får man hoppas att man inte åker på nånting.

Sen blev det bara en snabb sväng hem hit och ta sig en dusch och packa ihop lite saker och sen for vi ut till byn och har sovit där till idag..
Viktor har inte sovit nå bra alls dom är två dagarna..
Fredagsnatten fick jag vakna varje timma och stoppa i tutten och vända på han osv, kan säga att jag var något död på lördagen och så i natt så fick oscar ta hand om han..
Kan säga att vi gick och la oss 22.00 och från 22.00 till 03.00 så har jag sovit som en STOCK..
Jag brukar alltid vakna utav att viktor låter och har sig men har inte hört ett skit så har sovit som en klubb säl, men skönt har det varit..

Tycker som synd om han när tänderna gör så ont och säkert växtvärk i benen när han har börjat krypa och ha sig nu..
Hade glömt iprenen hemma såklart också och vi märkte idag att han har varit rosig och kinderna näst intill hela dagen + trött och gring så tog tempen och då hade han 37.5 så var nästan feber..
Men nu har han då fått medicin så får se om det hjälper nånting inatt..
Vi kan ju hoppas iaf :)
Nä ni nu ska jag ta och göra annat, Natti Natti !


Kommentarer
Postat av: Nina A

Stackarn..hua då!

2011-11-07 @ 06:15:59
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0