Tips !

Jo, när jag var på stan med syrran så var jag tvungen och köpa ett nytt puder för att det var nästan slut och jag kör alltid med Isadora's puder, har alltid tyckt att det har varit bra !
Och nu hade dom fått in ett nytt som jag var tvungen och testa;



"Isadora Anti Shine Mattifying Powder

Ultrafint mjukt kompaktpuder som sitter
säkert. Motverkar blankhet och håller hyn
matt hela dagen. Perfekt vid problem i 
den blanka T-zonen.
 
Lätt, byggbar formulering. Fixerar make-upen,
gör att huden ser naturligt felfri ut och känns
bekväm utan minsta blankhet
För normal till fet hy.

•  Pressat puder för en matt finish
•  Perfekt vid problem i den blanka T-zonen
•  Lätt, byggbar formulering
•  Olje-absorberande egenskaper
•  Fuktgivande och vårdande anti-ageing ingredienser
•  För normal till fet hy
•  SPF 15"

Jag är en sån som har blank T-zon mot eftermiddagen och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med de!
+ att det känns inte som att man har satt på sig något :)
Kan verkligen rekomendera detta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0