Torsdag

Så då har man städat klart i lägenheten, nu är det bara och se när vi får besikta den och hoppas på att den går igenom..
Om den inte gör det så blir jag arg, för den är då mycke fräschar nu än när vi flyttade in där..

Nåväl vi får väl se..
Annars händer det inte allt för mycket.. Full rulle på viktor hela tiden när han ålar sig runt och ska till alla saker :)
Och ingen tand har tittat ut ännu, den är väldigt envis..

Jupp jupp, sen nu på lördag så ska jag börja jobba lördagar :)
Ska bli rikitigt skönt faktiskt och göra annat så får oscar känna på hur det är och vara själv ;p

Blev glad idag när vi steg upp och såg att det låg en massa frost ute på gården och vägen, då kanske snön snart är här :)
För en gång skull så vill jag att snön ska komma, ska bli så mysigt och sitta ute i snön och hålla på latja på ute :)
Köpte en pulka igår också så då blir man ännu mer sugen på och vara ute :)
Så nu får det ta och komma lite snö så man får använda den ! :D

Nä nu ger jag upp med skrivandet för idag, viktor ska ha datan, krypa till data sladden, ska ha dosan osv..
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0