Fick denna utmaning av Nina :)

Nu följer några saker som ska göra när man fått denna award; länka till den man fått den av, fullborda de 5
meningarna och skicka den till 5 andra bloggar

Fått denna utav http://Ninalicious.blogg.se :)

1. När ingen ser eller hör mig…  Sjunger jag för mig själv, går i underkläder hemma :)

2.Jag går aldrig hemifrån utan…min mobil och börs

3. Min blogg heter som den gör för att jag… blev kallad det en gång utav en vän sen dess har det hängt med :)

4. Om jag vågade skulle jag… Hm.. Shit har järnsläpp kan inte komma på något just nu :D

5. Om tio år kommer jag att.. Att vara 32, bo i hus och kanske ha ett till barn :)

5 st ska få denna utmaning:

Malin

Lisa

Nina P

Jessika

Julia



Kommentarer
Postat av: Nina

Bara för dig:P och du glömde en sak du aldrig går utan hemifrån:P Tossiletten:D

2011-10-15 @ 16:55:19
URL: http://lillniiiiina.blogg.se/?tmp=1516463

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0