Funderingar..

Ja, igår satt jag bara och funderade och tänkte hela dagen känns det som..
Ska man börja plugga? gå någon utbildning? byta till något annat jobb?
Som svårt det där..
Hade velat gå en make up/nagel utbildning men då måste man ta lån för kostar ju lite, sen vad man skulle plugga isf, ja bra fråga och byta jobb? ja till vad..
Varför ska det vara så svårt?

Nåväl.. Imorgon kommer barnbidraget in på kontot så då ska jag knata in till stan om det inte är sånt skit väder som det är idag..
Mamma köpte 2 nya STORA tekoppar och när vi kom hem så upptäckte vi att det var en spricka i ena muggen så måste in och byta..

Till helgen blir det och fara till lägenheten och städa, känner att det måste göras nu..
Man tänkter som inte på att vi har kvar lägenheten till 1 dec men de är den ju när man väl vet att det är massa städning kvar tyvärr..

Nä nu ska jag sluta och hitta på något annat..
Hejs svejs !

Kommentarer
Postat av: Nina A

MItt B-bidr. har kommit idag!

2011-10-19 @ 14:19:26
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0