Hello0o0oo !

Ja det har blivit lite seg update här men har som varit full rulle hela tiden..
Förra torsdagen så var jag och mamma på ranten, for förbi dollarstore och köpte dreggelisar,
dom har 2 för 30:- så köpte 4 stycken :)
Ett nytt täckte åt viktor och en knall rosa mössa hehe :)

Sen så gick vi till barnens hus, skulle kolla efter en störtkruka men det roliga var att vi hittade annat istället och när vi var påväg därifrån så kom jag på "just ja ! vi ska ju ha en sån haha :D"

Köpte denna åkpåse av märket B.o.zz iaf där för 499:-, skiter i voksi påsen..
Visst den kanske är bättre och så men jag är helt nöjd med denna och viktor håller sig varm så :)


Sen fick han sig ett par bygg/stapelklossar i skumgummi eller va det då är för material :)

Yesyes sen fredagen så for jag och oscar och såg Tintin i 3D, var riktigt bra..
Sen från lördag till söndag så har vi sovit i byn och gått promenader osv :)

Till veckan så blir det och fara varje dag 1 timme ungefär och städa i lägenheten så man får bort skiten..
vill inte behöva tänka nå mer på den..

Jo så är det med de.. nä måste gå och släppa in hunden som har fastnat i löplinan, suck..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0