Någon?




Någon som vill skänka ca 1499 kr till denna åt mig?

Nä blir nog och köpa den där när man får råd, tyckte pappa sa att han skulle sponsra med halva till den :)
Börjar ju bli kallare nu så börjar vara på tiden och köpa en, viktor kan ju inte åka på fårskinn hela vintern inte :)
Min prins ska ha det bästa haha ;p

Har precis gett viktor lite mat, har gått in till stan med syrran och bytt tekoppen och köpt en hängare åt mamma och sen gick vi och tog en fika på Wayne's..

Ikväll så ska jag och oscar se sista harry potter, som vi har längtat att den ska komma ut :)

Nä nu skriker min blåsa efter toaletten och sen ska viktor ner på golvet och sprattla :)
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0