Seg uppdatering

Yes Har inte haft internet här, eller okej där ljög jag, mamma och dom har internet men inte haft trådlöst och nu har jag hållt på gorma med det och jag tror att jag nästan har fått till det..
Måste bara göra lite saker på mamma och pappa's data (dom har en stationär dator) så ska det förhoppningsvis funka sen :)

Igår så var vi till sjukhuset och hälsade på morfar, hade ramlat och brutit vänstra lårbenshalsen, men han är opererad och hyffsat pigg så det är på bättringsvägen :)
Haha men gillar ändå mormors kommentar på de hela "ja det var ju onödigt" haha :D

Sen blev det förbi bolaget, jula och maxi för och handla lite..
På lördag blir det utgång med älskling och massa härliga vänner :)
Som oscar sa "jag vet inte när vi var ute sist tillsammans"
och det stämmer, kan inte heller komma på sist vi var ute tillsammans så det är ett tag sen :)

så kan det vara.. nä om man skulle ta och göra sig någon lunch och kanske bege sig ut på en promenad med viktor och dogge :)

Hejs !



Kommentarer
Postat av: Jessika B

Kommer du på afterworken nästa fredag?

2011-10-13 @ 17:30:13
URL: http://halson.blogg.se/
Postat av: Therése

Har inte hört något om de?

2011-10-14 @ 11:09:05
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0