Söndag kväll..

Yes box, idag så har man packat in alla kläder i garderoben, fixat och trixat här hemma på örnäset så man får plats med sakerna överallt..
Sen vid 2 tiden drog vi ut till byn för och lyfta upp tvbänken och tv:n som ska vara i vårat rum.

Efter det gick jag, oscar och eva en lång prommis med hundarna och viktor då :)

Sen gjorde vi tacos till middag, mums :)
Efter vi hade ätit så kom deras granne upp som är utbildad massör och skulle massera svärfar för han har ont i axlarna så sa oscar de att jag hade också och om han kunde göra på mig också men tänkte att de kan vi ta någon annan dag när han har hållt på med svärfar men då fick de bra så då fick jag mig massage och kan bara säga SÅ JÄKLA SKÖNT !

Som han sa "du är koncentrerad i axlarna och nacken som bara den"
Och Ja det kan man lugnt säga.. har haft så himla ont i vänster axel/nacke och han tröck och hade sig och guld värt..
Sen kollade han min rygg också som jag har ont i och han försökte trycka till några kotor och han fick till en men den andra ville inte riktigt så får vänta och se..

Yesyes så är de med de.. Imorgon så blir det bara lugnt, kanske gå en prommis om vädret tillåter..
Ska ta och svida om till nattkläder och borsta gaddarna nu :)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0