Tisdag

Kom på att jag lägger ut lite för lite bilder i bloggen, ska försöka bättra mig på de ;p

Ska idag och hämta ut dessa saker som jag har beställt från gina tricot..
Har velat ha den blåa tröjan men den fanns inte på gina i stan så gick in på deras hemsida och där fanns den för 99.50:- istället för 199:- ! :)



Så besällde den bruna också så blir det ju som samma pris som den egentligen skulle ha kostat :)
Och sen ska jag se om jag kan ha den där lilla toppen men var storlek S,M,L osv så lite svårt och veta vad man behöver för storlek över tuttsen :D

Yesyes! tänkte skriva ett längre inlägg men nu är viktor missnöjd så måste sluta !
Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Nina A

Åå jag måste oxå kolla om jag hittar nåt!

2011-10-25 @ 13:29:39
Postat av: Therése

Gör det ! :) men har för mig att det inte fanns så himla mycke på rean just..

2011-10-25 @ 14:15:57
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0