Tjo, Tjena, Hallå !

I lördags så var man ut på krogen :)
Var riktigt skoj där på förfesten men sen tror jag att det slog till för dom flesta så alla blev knall och bara satt för det mesta så drog därifrån vid 1- halv 2..
Gick hem med oscar's kompisar Tobbe och Erik för dom skulle ändå mot hertsön så :)

I går var man bakis men det var för ölen jag små smuttade på.. Hojja glad att man inte dricker sån skit..
Brukar inte vara bakis annars men det var för den där jäkla ölen *ryser*
Ja voi voi och igår så fyllde oscar år :)
Han fick allt han önskade sig så det är ju bra att han blev glad :)

Och igår så ramla viktor för första gången ner från våran säng :/
Fast det gick bra men kollade bara bort 1 sekund för skulle ta ett par sockar åt han och då hörde jag bara en liten dunk så låg han där och började gråta, stackarn men blev bara lite gråt och sen var det över så blev ingenting men nu går det undan minsann !

Mjoo, i dag så tog jag och mamma en promenad in till stan och kikade runt lite och handlade några små saker å bara myste på i fin vädret :)

Yes yes nä ska stända av och vara lite med viktor innan han ska sova :)
Heiipaa !

Kommentarer
Postat av: Nina A

Samma här ung. övade Oliver att sitta själv på golvet.. kollade på fast jag satt bakom han, i typ 1 sek.. å vips tippade han handlöst åt sidan och slog skallen..

2011-10-17 @ 18:55:08
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therése

Okeej, ja så har viktor också lyckats med när han har suttit på golvet men det känns som att de där är ändå lindrigt, tills dom börjar ska gå och dratta på rumpan ännu "värre"

2011-10-17 @ 19:53:08
URL: http://theresitaa.blogg.se/
Postat av: Nina A

Kollade bort ska det stå....



Jo det är ju lindrigt om man jämför med vad som komma skall. Vi får ta och köpa hjälmar snart åt dom..

2011-10-18 @ 21:40:50
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0