update

Ja Viktor har hållt på tjorva på golvet hela dagen och om varannat grinat..

-Först stått på alla fyra, fallit ihop, dunkat huvudet i golvet = stor gråt

-Sen legat på mage, fått foten som under magen/över det andra benet som att han ska sätta sig, fastnat = stor gråt.

-Ligger på mage/står på alla fyra, vill ta sig framåt mot bollen/fjärrisen/leksakerna, kommer ingenstans = stor gråt

Ja ni förstår hur det är nu haha :)
Har nyss förberett middagen, blir korvstroganoff & ris, ja ni läste rätt, Therése äter falukorv igen haha :)
För dom som vet så har jag tyckt att just falukorv är sviiin äckligt men nu så går det an :)

Ska gå till coop imorgon tror jag och köpa hårfärg, blir och färga det svart tror jag eller väldigt mörkbrun..
Kommer bli naaajs !

Ska lägga upp ett par skor jag fick köpa av syrran om jag ville för 200-300kr, helt nya som hon inte kunde ha..
Eller jag ska köpa tror jag, måste bara testa dom båda först, för mina andra stövlar så har det nötts bort framtill på skor och blir perfa!
Ska lägga ut en bild imorgon får det bli så får ni se :)

Nä ni, nu är det blöjbyte !

/Therése

Kommentarer
Postat av: Nina A

stackarn.. inte lätt att vara liten :-)

2011-10-26 @ 08:22:37
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Kristina

Om du inte vill köpa skorna så kommer jag lägga upp dom tradera.

2011-10-26 @ 15:46:11
Postat av: Kristina

Men om dom känns lite för trånga eller så, så tryck ner massa papper (tidningspapper) i dom och låt pappret vara i skorna i typ 2 dagar så töjjs dom ut så då kan du ha dom, gjorde så på ett par andra stövlar och det hjälpte så nu kan jag ha dom skorna utan problem :)

2011-10-26 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0