Less

Ja jag blir sååå less när folk säger till Oscar HELA tiden så fort dom har tänkt/ska göra nå,
"Får du de för tjejen?" "har du frågat Therése om du får göra de?" "Får du verkligen göra de?"
Sen när FAN har jag hindrat honom från och göra nånting??
Har kanske hänt högst 5 gånger att jag har bett han vara hemma med mig under dom 4 år som vi har varit tillsammans annars alla andra gånger har han fått göra precis vad han vill..

För några helger sen var han ute och drack fredan och lördag på dagen var han med oss och sen på kvällen for han iväg och spelade biljard med killarna å snurrade kring stan till 22.00..

Nää han får ju verkligen inte göra NÅNTING annat än och vara hemma med mig och viktor..
Shit så less jag blir..
Nåja.. Har plockat i lite kartonger idag.. plockat undan alla julsaker som inte kommer och användas nå i år..
Blir nog och fara förbi mamma och pappa och lämna lite saker som ska vara där som man inte behöver ha släp till..
Annars vet jag inte så mycket som kommer och hända idag..

Yesyes.. Orkar inte skriva nå mer, känner mig inte på humör.
Hejs


Kommentarer
Postat av: Nina

Förstår dig gumman, så jävla typiskt att folk runtomkring kan börja bete sig väldigt barnsligt och ser inte på saker och ting från rätt vinkel, i själva verket är det ju faktiskt DU som får fråga Oscar om lov när du vill göra nått-vilket händer sååå ofta host

2011-09-13 @ 15:31:42
Postat av: Therése

precis, men de är som bara nu för att vi har viktor så är de som att han inte får göra nånting utan "måste fråga om lov" av mig först.. så irriterande..

2011-09-13 @ 16:33:50
URL: http://theresitaa.blogg.se/
Postat av: Nina A

fan va irro!

2011-09-13 @ 19:45:24
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0