Lördag

Ja usch.. trött..
Viktor har inte sovit bra dom här senaste nätterna.. Börjar undra om det är någon gadd på G..
Han har ju alltid sovit bra, somnat kring 21-22 och vaknat kring 6-7 på morgonen..
Nä nu så började de med att han har vaknat till vid 3 och gormat å sen vaknat kring 5, sen dag för dag har han vaknat 4,3 och inatt klockan 2 !

Nåja.. man ska väl inte klaga egentligen så bra man har haft de men tär lite på en..
Sen så har jag upptäckt att när han ligger på mage så ställer han sig upp i kryp ställning men sen åker fötterna upp och då sjunker han ihop haha :)
Så snart kanske de är full rulle här hemma bara han kommer på hur han ska göra..
Han håller ju på och backar bakåt för fulla muggar så får se :)

Hade hoppas på att dagsersättningen skulle komma in på kontot  igår så man kunde ha farit och storhandla idag men så tur har man ju inte..
Får väl fara på måndag när alla andra ska..

Å igår så tapetserade jag och oscar själva för första gången en våd haha :)
Fast de var 1 våd som blev delad på 2 för de var i ett hörn i hallen där tapeten hade gått sönder men de gick bara bra, tapeten hade inte rullat ihop sig under natten så haha :D
Så nu är de bara kvar och måla väggen i köket så har vi bockat av alla "to do saker" :)

Yesyes, idag blir det väl bara lugnt skulle jag tro.. Oscar jobbar till 13.00..
Nä ska ta och sluta, viktor sitter och trycker på bra å håller på ge mig en present haha :D
Ha en trevlig lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0