Onsdag

Kan det sluta regna nuu??
Hade ju planerat in i går att jag tänkte gå till kvantum för och handla lite men självklart så ska de ju regna SUCK..
Aja får se om det avtar nå till senare i dag..

I går när vi var hos min mor och far en sväng så bestämde jag och oscar att den 7,8,9 oktober ska vi flytta ut allt från lägenheten å inte bo här nå mer buhu ! :)
För dom 2 helgerna efter den helgen ska oscar ut och sen ha personalfest så då får de bli de datumet..
Då är de sen bara till och städa ur lägenheten ordentligt..
Kommer och bli lite jobbigt när man då måste ta sig från örnäset å hit för och städa men men nog ska de gå..

Yees och idag ska jag och mamma fara och sola när oscar har slutat, så skönt de ska bli !
Få lite färg och känna sig fräsch :)

Haha håller på skratta ihjäl mig varje gång lilleman sitter och klämmer :D
När han har tryckt så hurvas han till nästan varje gång + gör ljud haha :D så söt så man dör :)

Ska ta och äta klart min frulle nu och sen göra lite mat till viktor :)
Heiipa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0