Remember to take care of yourself

Ja de har jag gjort idag..
Oscar har fått ta hand och roa lilleman medans jag har haft lite tid med mig själv..
Har noppat och färgat ögonbrynen, skrubbat ansiktet, ska fila fötterna sedan och ta hand om naglarna :)

Oscar ska få ta och söva viktor idag..
Han måste ha nån mamma period nu eller nå, 2-3 dagar nu när oscar har försökt söva han så har han bara börjat gall skrika och som att han får panik å sen så fort jag har lagt mig där och lagt han intill mig så blir han lugn och somnar tillslut..
Jaa voivoi..
Nä ska gå nu och vara lite social med min karl innan det är sovtime för mini.. ska hålla mig undan från sovrummet hade jag tänkt så får vi se hur de går hehe :)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Nina A

å hoppas det gick bra tillslut. Kan hjälpa att sova i ett annat rum 1 natt eller 2 i början. Så vänjer dom säger tillslut. Jag satte värsta barriären mellan mig och Mini, kuddar och täcket, så det skulle lukta så lite jag som möjligt. Och nu kan vi sova brevid varann utan problem´..

2011-09-13 @ 08:24:07
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therése

Joo han somnade så gott å bra med oscar men sen när jag lyfte över honom till sin säng så vaknade han..

Men de var nog för att han inte hade fått somna till riktigt ordentligt men vi får ge de ett nytt försök ikväll :)

2011-09-13 @ 09:54:09
URL: http://theresitaa.blogg.se/
Postat av: Jessika

Det går nog bra ska du se, men brukar väl vara lite vänjings tid för de små (och mamman) :P



Hoppas du har det bra/ Jessika

2011-09-13 @ 10:22:53
Postat av: Nina

Kan bero på att han känner av att du ska sluta amma.. ta någon tröjar som du har haft på dig i 1-2 dagar och lägg den bredvid honom när oscar ska söva honom så går det nog lättare då han känner din doft:)

2011-09-13 @ 15:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0