Så mööör !

Ja hoja, sån träningsvärk i låren så det är inte sant !
Fast det är ju skönt på ett sätt för då vet man ju att det har gett nånting ;p
Kan knappt sätta mig på en stol haha :D Precis när man kommer ner i 90 grader så känns det som att benen vill ge vika :)
I går så var jag och oscar på morgonen då, 05.45 på fitness24 och körde ett pass..
Måste säga att jag gillar faktiskt det stället.. Bra nya maskiner, bara jag och oscar där vid den tiden.. Har kommit en kille vid 06.00 och sen kommit 2 tjejer till som har hållt sig i "tjejgymmet" så har varit hur nice som helst.
Nåja sen senare vid 17.00 så blev det core passet..
Och jag som trodde att min träningsvärk i magen hade gått över från förra gången men det kunde jag ju FET glömma!
Såå jävla tungt det var hahah :D
Kände mig som en heffaklump som nyss har börjat träna ungefär :D

I morse så trotsade jag och oscar ut i kylan.. Bara sådär -28 härliga grader *burr*
Faaast, är man rätt klädd så är det inte så kallt.. Blev täckbyxor och hela kittet på.

I dag så blir det nog bara och hålla sig inne, kändes inte såå lockade och gå ut men vi får väl se.
I morgon är det jobb i vanlig ordning och sen ut till alvik och sova där tills på söndag.
Så det blir och vila från träningen hela helgen, men på måndag är det dags igen :)
Nu ska jag ta och göra annat.
Ha en trevlig helg allesammans :)
Hejs svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0