Tjoo

Vet jag är dålig på och uppdatera men det kommer ju något inlägg då och då ;)

I helgen har vi varit i kåbdalis och myst på..
När vi kom till antnäs så fick jag ta över ratten så körde till långnäs till oscar's föräldrar och sen därifrån till älvsbyn och sen fick oscar ta över ratten för vägen blir smalare när man kör därifrån upp..
Men det gick jätte bra och köra förutom 2 kärringstopp och höll på ta med brevlådorna i byn hahah :D
Men där hade jag och oscar ihop oss.. Han säger till mig precis innan vi ska svänga "så växlar du ner och svänger"
Ja då gör jag ju som han säger, därav att jag höll på ta med mig brevlådorna upp, han ser mig inte som nybörjare direkt..
Nåja fick en kommentar av oscar att "han kände sig trygg" när jag körde mot älvsbyn och det var ju roligt och höra :)
Fick även köra igår när vi skulle åka och hämta pizza så då fick jag till och med parkera ;p
så nu är det på gång :D

Yesyes, oscar fick sin nya sele han hade beställt åt benzo så då fick han testa den som han har längtat efter :)
Lördagen fick han dra viktor i pulkan men var lite för lätt för han och i söndags så testade vi jag och viktor på bobb och ja det gick sådär.. var lite för tungt för han så nästa gång får det bli ett mellan ting :)

Annars då?
Ja på måndag den 5 mars så börjar jag jobba igen, helt..
Känns vääldigt konstigt måste jag säga.. Efter att har varit hemma i 1 år och 3 månader så ska man tillbaka till verkligheten..
Men ska bli skönt och då är ju oscar hemma i ett halv år och sen så har jag semester i augusti/september när viktor ska skolas in på dagis så det blir braa :)

Nä ska ta och sminka mig lite nu och sen knata ner till coop och handla lite saker..
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0