Core

Jo, var på core igår för första gången och var faktiskt bra tyckte jag.
Jäklar vad det tog i min otränade mage haha :D
Har lite träningsvärk om jag spänner den och det är kanoon ;p
Sen efter den var slut, var 45 min pass så gick vi upp på övervåningen och gick/joggade på löpbanden i 20 minuter och sen gick vi ner igen och körde lite olika maskiner..
Var riktigt skönt och få köra igenom kroppen ordentligt..

Vi bokade in nästa torsdag också på coren :)

Sen kom mammas baddräkt igår så äntligen kan vi börja simma, yees !

Fast funderar på och byta till nya fitness24, vet inte riktigt hur jag ska göra..
Är ju billigare, dom har olika pass, öppet bra tider, ligger inne i stan och inte borta vid bradstationen..
Hm ja får se hur man gör..

Nu ska jag ta och sminka mig och göra mig klar så ska jag och mamma fara in till stan och kika på lite olika saker :)
Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0