Hoome

Nu har vi varit på BVC på 10 månaders kontrollen :)
Nu väger viktor 11.060 gram och 73.7 cm lång :)
Hon tyckte att han växte jätte bra och "klarade testen" som hon gjorde, först kollade hon hur han ställde sig ut och sen om han kunde ta tag i en liten papperstuss från hennes hand och sen att han kunde ta en liten träkloss i varje hand och det gick galant :)
Känner mig alltid lite små nervös när det har varit nå sånt som "kom igen, du kan det" haha :D

Tog mig en promenad sen hem från stan och gick förbi coop på vägen hem..
Var liiite kallt måste jag säga.. Sitter och färgar håret nu och viktor får tjorva på i sin säng en liten stund..
Ska bli så skönt och hoppa in i duschen sen.. Är lite små frusen..

Lchf maten då, joo de går rätt bra med den.. Visst nog har det hänt att man har fuskat nån dag men vägde mig efter en vecka, ja förra fredagen bara för att se om det hade hänt nå och jo, -1.1kg :)


Yees så kan det vara.. Nä ska ta och kolla till färgen och sen hoppa in i duschen :)
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0