LLT alltså..

Det är ju bra att dom har infört det här med inga kontanter på bussen, det förstår man efter att dom blivit rånade men se då till att era kortdragare funkar..
Skulle fylla på idag men nä då stod det först error och sen kommunikationsfel eller hur det nu stavas men som tur var så fick jag åka ändå..

Nåja, hade ett present kort åt vikor på lindex på 400 kr så då hittade jag dessa åt han :)



Body, Tröja/Byxor och nya Badbyxor :)



Och jag hade ett present kort på gina på 500 kr så dessa fick följa med mig hem och en knallrosa kofta men hittade ingen bild på den :) Så blev en billig tripp på stan :)

Nä ska ta och gå ut i köket nu och låta viktor krypa upp och ner :)
Hejs!


Kommentarer
Postat av: nina a

Kul att shoppa det inte går några pengar:-) är det silvia jeans från gina?@

2012-01-20 @ 09:12:01
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therése

nä är aldrig dumt de ! :) nä dom heter Serena supersoft jeans :) är inte direkt jeans men jätte sköna ! :)

2012-01-20 @ 13:06:16
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0