Måndag

Yes idag är det måndag..
Igår så bestämde jag och oscar att jag skulle följa med han på gymmet 06.00, eftersom viktor sover ändå till ca 08.30-09.00 och mamma började 10.00 idag så passade perfekt..
Så 04.55 väkte oscar mig så då var det bara och stiga upp fast kan säga att jag ville såååå gäärna ligga kvar under täcket som var så varmt men nä, nu hade jag sagt att jag skulle med så då var det bara och palla arslet upp från sängen..

Vi tänkte fara och testa nya fitness24 så vi drog in till stan och gick dit, kom man in?
Nä ! så irriterande, vi testade blippa in oss med korten och jo, på dörren visade grön gubbe men öppnades dörrarna?
Nä.. Sen kom det en annan kille som också tänkte träna så han testade med sitt kort men funkade inte heller..
Då läste han på en lapp som satt där på fönstret, en liten text, jo då stod det ju att på måndag så öppnar det 12.00..
Jahapp, nåja då var det bara och fara till actic eller nautilus som jag alltid säger..

Får köra premiär träning där imorgon istället..
Yesyes så ska hänga med oscar hela veckan, varje morgon och träna..
Ska även på ett core pass på torsdag klockan 17.00 och sen blir det väl lite annan träning efter det så då kommer det bli typ 3 pass den dan haha :D

Nåja, ska man bli fit så är det jävla bara härda ;D

Nä nu skriker viktor och är missnöjd, tror han har bajsat suck..
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Nina A

Fy fan du är ju galen quinna!!!!

2012-01-30 @ 15:53:59
URL: http://nupster.blogg.,se
Postat av: Therése

Haha ! :D Jaa men nu är det färdig latat hemma.. måste börja ta tag i träningen och då får det bli på detta sätt :D

2012-01-30 @ 18:35:52
URL: http://theresitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0